Συχνές Ερωτήσεις - Θέλω να συνδεθώ στο My e-policy

Η υπηρεσία ψηφιακών εγγράφων My e-policy είναι διαθέσιμη για τους πελάτες του Κλάδου Αυτοκινήτου, Κατοικίας και Επιχείρησης.

Για να δημιουργήσετε ένα νέο λογαριασμό ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

 

- Ανοίγω τη σελίδα εγγραφής στο My e-policy

 

- Συμπληρώνω τα πεδία της φόρμας (Email, Κινητό, Επιθυμητός τετραψήφιος κωδικός, Ονοματεπώνυμο πελάτη, ΑΦΜ πελάτη, Αριθμός συμβολαίου)

 

- Επιλέγω τρόπο ταυτοποίησης των στοιχείων μου σε μέσο επικοινωνίας του συμβολαίου και συμπληρώνω τον κωδικό ταυτοποίησης. Ο κωδικός ταυτοποίησης μπορεί να δοθεί με τους εξής τρόπους: στο κινητό του πελάτη του συμβολαίου, στο email του πελάτη του συμβολαίου ή με τηλεφωνική επικοινωνία του πελάτη με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών


Σε περίπτωση που κατά τη διαδικασία αίτησης ασφάλισης έχετε δηλώσει ότι επιθυμείτε να λαμβάνετε τα έγγραφά σας ψηφιακά επιλέξτε εδώ προκειμένου να ορίσετε τον τετραψήφιο κωδικό εισόδου σας στο My e-policy παραλείποντας τη διαδικασία εγγραφής που περιγράφεται παραπάνω

Στη σελίδα εισόδου στο My e-policy συμπληρώνετε:

 

- το email σας,

- τον τετραψήφιο κωδικό σας,

- επιλέγετε αποστολή SMS με κωδικό μιας χρήσης,

- συμπληρώνετε τον κωδικό που λάβατε στο κινητό σας και

- επιλέγετε "Είσοδος"

Μάθετε ποιον browser και ποια έκδοση χρησιμοποιείτε στη σελίδα https://www.whatsmybrowser.org/


 

Οι συμβατοί browsers με την υπηρεσία My e-policy είναι:

 

- Chrome έκδοση 40 και άνω

- Edge έκδοση 12 και άνω

- Firefox έκδοση 35 και άνω

- Internet Explorer έκδοση 10 και άνω

- Opera έκδοση 27 και άνω

- Chrome for Android έκδοση 53 και άνω

- iOS Safari έκδοση 8 και άνω

Αν έχετε πρόβλημα με την διαδικασία πρόσβασης, επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο τηλ: 801 111 222 333 (από σταθερό με αστική χρέωση) ή 210 726 8000 (από σταθερό ή κινητό).

Μπορείτε να ξεκλειδώσετε τον λογαριασμό σας ακολουθώντας τη διαδικασία «Ξέχασα τον Τετραψήφιο Κωδικό». Αν έχετε πρόβλημα μετά την εκτέλεση της παραπάνω διαδικασίας, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο τηλ: 801 111 222 333 (από σταθερό με αστική χρέωση) και 210 726 8000 (από σταθερό ή κινητό).

Το Όνομα Χρήστη είναι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε δηλώσει.

Επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο τηλ: 801 111 222 333 (από σταθερό με αστική χρέωση) και 210 726 8000 (από σταθερό ή κινητό).

Αφού κάνετε είσοδο στο My e-policy, επιλέξτε "Προσθήκη συμβολαίου". Αφού ελέγξετε τα συμβόλαια που είναι ήδη συνδεδεμένα με το λογαριασμό σας επιλέξτε: "Προσθήκη" και ακολούθως συμπληρώστε το τον αριθμό συμβολαίου που επιθυμείτε να προσθέσετε καθώς και το ΑΦΜ του πελάτη του συγκεκριμένου συμβολαίου. Με βάση τα στοιχεία επικοινωνίας που έχουν δηλωθεί στο συμβόλαιο που επιθυμείτε να προσθέσετε ενδέχεται να χρειαστεί ταυτοποίηση των στοιχείων σας σε μέσο επικοινωνίας του συμβολαίου.

Ακολουθήστε τα βήματα της σελίδας εγγραφής στο My e-policy που αναφέρονται παραπάνω, για το συμβόλαιο που θέλετε να αποσυνδέσετε από το λογαριασμό σας, ορίζοντας διαφορετικό email από το υπάρχον.

Θα πρέπει να δηλώσετε εγγράφως το αίτημά σας προς το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Μπορείτε να συμπληρώσετε την Φόρμα Επικοινωνίας.

Συνδεθείτε στο My e-policy, επιλέξτε “Διαχείριση Λογαριασμού”, "Στοιχεία Χρήστη" και κατόπιν "Αλλαγή Ονόματος Xρήστη" (e-mail). Συμπληρώστε τον κωδικό πρόσβασής σας καθώς και το νέο όνομα χρήστη (e-mail) που επιθυμείτε στα ανάλογα πεδία του My e-policy. Στη συνέχεια, σας αποστέλλεται αυτόματα ένα μήνυμα στο νέο e-mail που δηλώσατε. Για να ολοκληρώσετε την αλλαγή, θα πρέπει να ακολουθήσετε το σύνδεσμο που αναφέρεται στο μήνυμα αυτό.

Συνδεθείτε στο My e-policy, επιλέξτε “Διαχείριση Λογαριασμού”, "Στοιχεία Χρήστη" και κατόπιν "Αλλαγή κινητού τηλεφώνου". Συμπληρώστε το νέο αριθμό κινητού τηλεφώνου που επιθυμείτε και ακολουθήστε τις οδηγίες που ακολουθούν. Πρέπει να γνωρίζετε ότι, ο αριθμός κινητού τηλεφώνου χρησιμοποιείται για την ανάκτηση του κωδικού Xρήστη για την υπηρεσία My e-policy και αναφέρεται στα στοιχεία επικοινωνίας σας.

Συνδεθείτε στο My e-policy, επιλέξτε “Διαχείριση Λογαριασμού”, "Στοιχεια Χρήστη" και κατόπιν "Αλλαγή τετραψήφιου κωδικού". Συμπληρώστε τον τρέχοντα κωδικό πρόσβασης καθώς και τον νέο επιθυμητό κωδικό πρόσβασης στα αντίστοιχα πεδία. Ο κωδικός πρόσβασης πρέπει να αποτελείται από 4 αριθμητικά ψηφία.